Bij Hartsbron worden we blij van blije klanten. Heb je vragen over een product of bestelling, of indien je de algemene voorwaarden of een deel ervan niet begrijpt en/of niet akkoord bent, dan verzoeken we je de algemene voorwaarden niet te aanvaarden. In dit geval kan je steeds met ons contact opnemen via hello@hartsbron.be.

Wie zijn wij?

Hartsbron
Pachtersstraat 9, 9500 Geraardsbergen, België
+32 496 470 500
hello[a]hartsbron.be

Keytrade 
IBAN
BIC
BTW-/ondernemingsnummer  BE0755.988.306

We verwijzen met de termen ‘we’, ‘ons’, ‘onze’ en ‘Spread Love. naar Hartsbron. De klant wordt hierna ook ‘klant’ of ‘je/jij’ genoemd.

We zijn een onderneming met energetische, digitale en fysieke producten en diensten. Deze worden aangeboden in de praktijkruimte of anders indien vooraf afgesproken, en via de webshop.  Op alle overeenkomsten die Hartsbron sluit met klanten, zijn deze algemene voorwaarden van toepassing.

Als lezer van alle informatie en gebruiker van de website en service aangeboden door Hartsbron, verklaar je je automatisch akkoord met onze voorwaarden en maatregelen.

Elke toevoeging aan de webshop of het fysieke aanbod maakt automatisch deel uit van onze voorwaarden en maatregelen. De meest recente versie van onze voorwaarden en maatregelen zijn te lezen op de website. Hartsbron heeft steeds het recht wijzigingen of aanvulling aan te brengen in de voorwaarden en maatregelen. Door gebruik te maken van onze webshop verklaar je je meteen akkoord met de voorwaarden en maatregelen verbonden aan elke gestelde actie.

Artikel 1: algemene voorwaarden

Hartsbron behoudt zich het recht verkoop goederen of diensten te weigeren voor gelijk welke reden op gelijk welk tijdstip.
Geen enkel van onze fysieke of digitale producten mag worden gekopieerd, gereproduceerd of doorverkocht zonder officieel akkoord van Hartsbron.

Artikel 2: prijzen en productinformatie

Al onze prijzen zijn in euro, inclusief btw, exclusief verzendingskosten. Alle prijzen gelden per stuk/set, tenzij anders is aangegeven. Verzendingskosten worden duidelijk apart aangegeven. Voor een bestelling gelden altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling worden vermeld. Hartsbron houdt zich het recht de prijzen van de producten en de productinformatie te wijzigen en te corrigeren. Indien korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn, kan er geen aanspraak worden gemaakt op terugbetaling van het prijsverschil.

Hartsbron tracht de productomschrijvingen en het fotomateriaal zo duidelijk en correct mogelijk te maken. Informatie over de artikelen (bijvoorbeeld maten en materialen), betreft altijd indicatieve informatie en kleurschakeringen op de foto kunnen licht afwijken van echte kleuren. Je kan steeds bijkomende uitleg krijgen over het aanbod via hello@hartsbron.be. Hartsbron behoudt zich het recht een beperkte oplage van bepaalde producten in verkoop aan te bieden.

Artikel 3: betaalmethoden

In de webshop kan je betalen met de meest voorkomende, veilige en universeel geaccepteerde betaalmethodes via Mollie zoals Bancontact, iDeal en Mastercard. Wij streven altijd naar de meest beveiligde servers, gebruiken bekende payment providers en houden alles zo actueel als mogelijk om je gegevens veilig te houden. De energetische sessies kunnen cash betaald worden, of via Payconiq. 

Artikel 4: verzending

De verzending gebeurt via bpost. De verzendkosten worden afhankelijk van het gewicht van je bestelling en de bestemming (binnen- of buitenland) automatisch toegevoegd bij de afhandeling van je bestelling. De verzending gebeurt voor rekening van de klant. Hartsbron behoudt zich het recht om de verzendingstarieven aan te passen indien nodig. Verzendingskosten staan steeds duidelijk vermeld op je orderbevestiging en op je factuur. Het gaat om voorgeschoten kosten voor rekening en voor naam van de koper.

Artikel 5: leveringstermijn

Hartsbron tracht een zo snel mogelijke levering te verzekeren. De verzending gebeurt twee maal per week, op dinsdag en donderdag. De eventueel opgegeven leveringstermijnen zijn echter indicatief en worden louter als aanwijzing gegeven.De koper bezorgt het leveringsadres aan Hartsbron. Indien dit adres foutief blijkt te zijn, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen er extra kosten worden aangerekend.

Hartsbron is niet verantwoordelijk voor het afleveren van het pakket op een verkeerd adres.

Hartsbron kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen die worden opgelopen buiten onze wil om.

In geval van niet-levering van de producten worden de eventueel door de koper betaalde sommen terugbetaald zonder interest of andere vergoeding.  

Overeenkomstig de wet ‘kopen op afstand’ bedraagt de maximale levertijd dertig dagen, tenzij anders overeengekomen. Indien deze leveringsperiode niet haalbaar is, dient Hartsbron de koper hiervan tijdig te verwittigen en heeft de koper het recht de bestelling te annuleren, zonder bijkomende kosten. Eventueel reeds betaalde bedragen worden in dat geval binnen de dertig dagen terugbetaald.

Artikel 6: afhalen

Op het adres van Hartsbron kunnen geen bestellingen afgehaald worden. Indien een fysiek afhaalpunt voorzien is, zal dit duidelijk aan te vinken zijn bij het afhandelen van de bestelling.

Artikel 7: ruilen en retour

Hartsbron doet er alles aan om bij elke dienst of product de hoogste kwaliteit en finesse af te leveren. Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Als klant heb je het recht om aan Hartsbron mee te delen dat je afziet van de aankoop. Dit zonder eventuele kosten en zonder opgave van een reden indien dit gebeurt binnen de 14 kalenderdagen (tenzij anders vermeld) vanaf de dag die volgt op de levering van je bestelling.

Hou volgende punten in acht bij terugsturen van een artikel:

• Stuur een e-mail naar hello@hartsbron.be om te melden dat je een artikel wil terugsturen.
• De retourtermijn is 14 dagen vanaf de dag na levering.
• Je ontvangt via e-mail een retourformulier. Bezorg het formulier volledig ingevuld terug via e-mail naar info@hartsbron.be
• Producten die gebruikt of beschadigd zijn, worden niet geaccepteerd en gaan direct retour naar afzender. De verzendkosten die hieraan verbonden zijn, zijn voor rekening van de afzender.

Is je bestelling bij levering beschadigd?
Controleer direct na ontvangst of jouw bestelling onbeschadigd is. De producten worden deskundig en veilig verpakt. Indien deze toch beschadigd aankomen, dan meld je dit zo snel mogelijk, uiterlijk binnen de 24 uur na ontvangst, via e-mail naar info@hartsbron.be, met een foto van het beschadigd artikel in bijlage. Verstuur het artikel naar Hartsbron, Pachtersstraat 93, 9500 Geraardsbergen. De kosten van een retourzending zijn voor rekening van de afzender en worden niet door Hartsbron vergoed (met uitzondering van foutieve of beschadigde levering). Het is aan te raden het artikel via Track&Trace van BPost te versturen. Zo ontvang je een verzendbewijs en een traceernummer.

Bij ontvangst van jouw retour in goede orde, wordt je hiervan per e-mail op de hoogte gebracht. Binnen de 14 dagen wordt het aankoopbedrag (excl. de verzendkosten) terug op je rekening gestort. Om de terugbetaling correct in te vullen is een correct IBAN en BIC rekeningnummer op het retourformulier noodzakelijk.

Indien je binnen de 14 dagen na je retour in goede orde echter nog geen betaling hebt ontvangen, stuur een mailtje naar hello@hartsbron.be.

Uitverkoop en afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet worden geretourneerd of geruild.

Artikel 8: eigendomsrecht & copyright

Tenzij anders vermeld ligt het auteursrecht van het aanbod op de website www.hartsbron.be ten allen tijde bij Hartsbron. De producten zijn door Hartsbron ontworpen en vormgegeven.

Hartsbron blijft volledig eigenaar van een verkocht product tot het moment waarop de koopprijs volledig is voldaan.

Artikel 9: toepasselijk recht

Op alle overeenkomsten tussen Hartsbron en de klant is het Belgisch recht van toepassing. De Belgische rechtbanken zijn exclusief bevoegd.

PRIVACY DISCLAMER 
Wij handelen volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens en gaan zorgvuldig om met de door jou ingevoerde gegevens. Lees ook ons privacybeleid.

PROBLEMEN EN VRAGEN 
Ondanks we streven naar de hoogst mogelijke kwaliteit en we alles met de grootste zorg verpakken, kan er toch af en toe eens wat misgaan. We vinden samen vast een oplossing. Aarzel niet om contact op te nemen via hello@hartsbron.be.

Chat openen
Kan ik je ergens mee helpen?
Hey 👋, Melissa hier, stuur me gerust een berichtje als ik je ergens mee kan helpen!